اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

کلیک کن ضرر نمی کنی!؟!؟!

الله

کلیک کن ضرر نمی کنی!؟!؟!

 

✔در یک دقیقه شما میتوانید بیشتر از ۴۰ بار لا حول و لا قوة الا بالله بگویید و آن گنجی از گنجهای بهشت است.

 

✔ در یک دقیقه شما میتوانید بیشتر از ۱۰ بار سبحان الله و بحمده،عدد خلقه ، و رضا نفسه ،و زنة عرشه ، و مداد کلماته بگویید و این کلمات اجرشان برابر است با اجر چندین بار تسبیح کردن و ذکر گفتن.

 

✔در یک دقیقه شما میتوانید ۱۰۰ بار استغفر الله و اتوب الیه بگویید و استغفار سبب آمرزش و وارد بهشت شدن و دفع بلا و ریزش باران و زیاد شدن مال و فرزند میشود.

 

✔ در یک دقیقه شما میتوانید ۲۰ بار بر رسول الله صلی الله علیه و سلم صلوات بفرستید پس خداوند ۲۰۰ بار بر شما صلوات میفرستد.

 

✔ در یک دقیقه شما میتوانید بیشتر از ۵۰ بار سبحان الله و بحمده سبحان الله العظیم بگویید و این دو عبارت نزد خداوند دوست داشتنی و بر زبان سبک و آسان و درمیزان اعمال سنگین میباشد.

 

✔ در یک دقیقه شما میتوانید بیشتر از ۲۵ بار سبحان الله و الحمد الله و لا اله الا الله و الله اکبر بگویید و این کلمات بهترین گفته نزد خداوند هستند.

 

✔ در یک دقیقه شما میتوانید تقریبا ۵۰ بار لا اله الا الله بگویید.

 

✔ در یک دقیقه شما میتوانید دست ها را بلند کنید و دعا کنید زیرا که دعا یا استجابت میشود یا بلایی را دور میکند یا حفظ میشود برای روز قیامت.

 

✔ در یک دقیقه شما میتوانید نهی از منکر یا امر به معروف کنید یا برادری را نصیحت یا با غم دیده ای درد دل کنید یا به افرادی سلام کنید و دست بدهید.

 

 

****: حال داشتید تو چند ثانیه هم برا فرج مهدی زهـــــــرا عجل الله تعالی فرجه الشریف هم دعا کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:, ] [ ] [ سجاد احمدی ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه